Hullanak a levelek

Fázós éjjel. Halk zene. Felriadok. Nyugalom. Félálom. Kopogás. Sikolyok.
Felkel a Nap. Én is. Fáradt vagyok. Kimegyek a konyhába. Hideg van. Tegnap még meleg volt. Hideg van. Felhúzok egy pulcsit. Süsü fel. Mindenki alszik. Lopakodok. Nekimegyek egy asztalnak. Hülye. Húzom a lábam. Ő is fáradt. Még alszik. Kávé. Nincs tej. Mindegy, jó lesz feketén. Cukor? Hagyjuk. Kezemben egy cigaretta. Leszoktam. Nem kell. De kell. Nem kell. Jól esne. Sóhajtok. Meggyújtom. Marja a torkom. Köpök.

Kert. Esik. Szeretem az esőt. A beton közepéből kiáll a diófa. Élni akar. Él. Kopog a dió. Hullanak a levelek. Szép. Szeretem az őszt, van egy komor szépsége. A diófa áll és él. Hullanak a levelek. A diófa haldoklik. Még él. Kutya. Ázott és fázik. Lefekszik mellém. Bánatos. Vakargatom. Arrébb megy. Slukkolok. Még mindig marja a torkom. Köpök.

Suttogás. Már megint. Suttogás. Nem létezik. Suttogás. Fogd be. Ég a kezem. A sebhely. Már megint. Gondolkodok. Csak nem? De igen. 15-e van. Már megint. Évforduló.
Emlékszel még milyen jó volt hat éve?
Én sem.
Gyűlöllek.
Dögölj meg.
Köpni kell.
Köpök.

Visszamegyek a szobába. Az ágyon A lány. Suessa. Még alszik. Simogatja a párnát. Mosolyog. Nyöszörög. Suttog. Ébredezik. Szép. Szeretem.
Szinapszis. Megérzi. Felriad. Hívogat. Visszamászok. Jól vagyok. Félrerakom az írást. Aludj még, fáradt vagy. Bújj ide. Én is szeretlek. Belenézek a szemedbe. Mosolyog. Én is. Aludj. Ég a kezem. Suttogás. Köpni kell. Üresebbé válok, mint száz elhullajtott könnycsepp színjátéka. Ne aludj. Maradj velem. Ne hagyj egyedül. Mondd, hogy nem vagyok egyedül. Sosem vagyok egyedül. Köpni kell.

Mesélj valamit. Mindegy mit. Mesélj. Álmodtál? Mesélj róla. Hülyeség? Mindegy. Csak mesélj. Olvassz fel. Lassan mennem kell. Marasztalj. Tudom, hogy fölösleges. Tudod, hogy fölösleges. Marasztalj. Jó hallani. Mesélj. Suttogás. Fogd be. Te mesélj. Adj a gyereknek meséket. Mesélj. Ments meg a valóságtól. A halál bámul a valóság ritmuszavarában. Mesélj. Búcsúcsók. Indulok. Visszanézek. Mosolyogsz. Én is. Szeretlek. Ég a kezem. Suttogás. Köpni kell. Köpök.

Köd. Hideg. Eső. Ősz. Szeretem. Ilyenkor minden szép. Komor és szép. Levelek mindenütt. Fonnyadtak. Száradtak. Halottak. Szeretem az Őszt. Ilyenkor minden haldoklik... És én is egy kicsit... Kivéve téged. Te halott vagy. Fogd fel. Fogd be. Eső. Suttogás. Eső. Levelek. Suttogás. Szeretem az esőt. Hullanak a levelek. Nem létezik. Engedj élni.

Még ha ki is törölnéd az emlékeid, azt gondolod meg tudod változtatni?
Ha elfelejted, ha megváltoztatod, már te sem leszel többé önmagad.


Ég a kezem.
Gyűlöllek.
Dögölj meg.
Köpni kell.
Hullanak a levelek.

  - Lestat naplója -

Megjegyzések

  1. Nézd, mi van benne :)

    "Kimegyek a konyhába. Hideg van.
    Mindenki alszik. Lopakodok.
    Húzom a lábam. Ő is fáradt.
    Jól esne. Sóhajtok.

    Meggyújtom. Marja a torkom.
    Kert. Esik. Kopog a dió.
    Ázott és fázik.
    Lefekszik mellém.

    Suttogás. Már megint.
    Gondolkodok. Csak nem?
    De igen. Már megint.
    Emlékszel még? Én sem.

    Az ágyon A lány.
    Mosolyog.
    Olvassz fel.
    Ég a kezem.

    Szeretem."

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése