Egy ábrándnak

"-Balesetek nem léteznek.
-Például..?
-Én már évek óta módszeresen gyilkolom ...
- Hogyan?
- Na jó, nem szándékosan.Ugyanis a tudatom pontosan érzékeli, hogy ez szörnyűséges, őrült dolog.
-Még is csak tudnia kell, ugyanis itt állunk, és beszélgetünk róla.
-De nem tudatosan.
-Az egész társalgásunk...telepatikus.Öntudatlan.
- Ezt meg hogy érti?
-Ha figyelmesen nézi a számat...észre fogja venni, hogy valami egész mást mondok éppen."


Nem minden az, aminek tűnik. Nem minden tűnik annak, ami. Nem minden tűnik. Nem minden ami.
Elvittél oda, ahová magamtól soha sem mentem. Mutattál valamit, amit magamtól nem vettem
volna észre. Mutattál valamit, amire magamtól nem néztem volna. Hallottam olyat, amit mástól
még nem. Értettem azt, amit eddig nem. Kérdeztem olyat, amire magam is tudtam a választ.
Megtudtam olyat, amit nem tudhattam volna, ha nem viszel oda. Láthattam azt, amit te nem
tudnál adni. Láthattam olyat, amire szükségét kellene, hogy érezzem, de nem.
Köszönöm,hogy megmutattad. Köszönöm,hogy felelősséget vállalsz. Köszönöm,hogy megtetted,
amit kértem.Köszönöm,hogy vagy.


"Én is futok, de nem céltalanul, az ökölvívásban nem a levegőt csapkodom,
 hanem megzabolázom, és rabságba vetem testemet, hogy míg másokat tanítok,
magam méltatlanná ne váljak." [1 Kor 9,26-27]


Sajnálom, ha csalódást okoztam a kevés lelkesedéssel. Sajnálom, hogyha néha semmibe veszem
a törődést. Sajnálom, ha néha túl egyszerű az egész és sajnálom, ha néha túl bonyolult. 

"Mi az Istentől vagyunk. Aki ismeri Istent, hallgat ránk. Aki nem ismeri Istent,
nem hallgat ránk. Így különböztetjük meg az igazság lelkét és a tévedés lelkét."[1 János 4,6 ]


Szükség.
Akarat.
Teljesség.
Valóság.Kapni.
Adni.
Tudni.
Érteni.
Elfogadni.

Megjegyzések