Sikolyok a sötétben

"Hallod még őket?"
"Mindig."
"És te? Látsz még álmokat?"
Én nem látlak titeket, ti nem láttok engem. Én nem látlak titeket, ti nem láttok engem. Én nem látlak titeket, ti nem láttok engem.Ami nincs az nem létezik, ami nem létezik az nem árthat. Ami nincs az nem létezik, ami nem létezik az nem árthat. Ami nincs az nem létezik, ami nem létezik az nem árthat. Én nem létezem, ti nem léteztek. Én nem létezem, ti nem léteztek. Én nem létezem, ti nem léteztek.Tűnjetek el. Tűnjetek el! TŰNJETEK EL!!!

Sikolyok a sötétben. Hangok a fejemben. Hangok a fejemben a hangomon. Igen, azok a gondolataim. Legalábbis azt hiszem, az enyémek. Vagy az Övé. Vagy az Övé. Suttogás. Jeges karmok cirógatása. A halál lehelete. A hajnali ébredések. Az öklöd, amit tömsz a szádba, hogy ne üvölts te is, mint akit éppen nyúznak. A körmeid a nyakadban. A mellkasodban. A ropogó bordáid között szív után matató ujjak. A kifordult, vérben úszó szemek. A reggeli vérfoltok eltüntetése. Sikolyok a sötétben. Hangok a fejemben. Suttogás. Nem létezel. Nem létezem. Nem létezel. Nem létezem.

Az emberek néha úgy is tudnak hazudni, hogy csöndben maradnak. A hangoknál a fejemben csak egy rosszabb van. Amikor kimondom őket és valósággá válnak.

(A dal szövegének fordítása itt megtekinthető)

 - Lestat naplója -

Megjegyzések