Mese

Túlságosan negatív vagy. Rám ragad. Kiábrándító. Túl sok mese és ez a kisebbik rossz.
Meséltél és így utólag azt hiszem nem akartam hallani. Kiábrándító. Negatív vagy.
Semmi nőiesség. Kiábrándító. Két nap veled és egy hétig töltődöm, mert rám ragad.
Sajnos tudom miről beszélsz és sajnálom.
Sajnálhatod, mert miattad van. Kiábrándító.
Meséltem, mert a mese fantáziadús, eseményteli.
Meséltem, mert a mese én magam vagyok.
Meséltem, mert szavak nélkül csak a negativitás ragad meg.
Semmi nőiesség.
Kiábrándító.
Negatív.
Meséltem, mert élveztem,hogy mesélhetek.
Meséltem, mert az, aki ott ült a fotelben és rámmosolygott őszinte volt.
Nincs veszve semmi. Nem múlt semmin.
Kiábrándító.Ronga.
Meséltem, mert így tűnt jónak.
Meséltem, mert titokért titkot.
Meséltem, mert meséltél.
Meséltem, mert csak ennyit adhatok azon kívül ami vagyok.
Kiábrándító, negatív és ronga.
Meséltem, mert fontosnak tartottam.
Meséltem, hogy megismerj.
Meséltem, mert azokat a szemeket azokban a szemekben az elmúlt hat évben nem egyszer,
nem kétszer elvesztem és százszor gondoltam arra mi lenne ha.
Meséltem, mert gondoltam...mi lenne ha mesélnék.
Meséltem és nem bántam meg. Egyenlő lapokkal indultunk. Megismertél. Megvetsz? Talán.
Kiábrándító.
Árad belőled a negativitás.
Félre ismertem volna magam? Formálódtam. Változtam is talán.
Elveszett a varázs. Igazából azután,hogy meséltél. Ronga. Kiábrándító. Az egereim is
bekattantak. Te voltál az első, akinek sikerült elkapni őket. Most meggajdultak.
Kiábrándító.
Semmi nőiesség.
Az önbecsülésem romokban, az egóm a padlót verdesi, amikor boldog lehettem volna...
azt hiszem én is kiábrándultam.
Kiábrándító.
Semmit mondó.
de legalább...
Őszinte.
Mert nem hazudik senkinek.
Mert nem hazudok senkinek.
Mert a mese véget ért.
Tőlem többet senkinek.

Megjegyzések