Őrület

Szomorú Lestat.
Nem szomorú Lestat.
Lestat.
Kezemben az óra. Szeretek játszani vele. Nem szeretek játszani vele. Nem lehet játszani vele.
Bele kellene kavarni. Kicsit jobban teljen. Még egy kicsit. Még egy kicsit.
Fáradt vagyok.
Szomorú vagyok.
Haldoklom.
Ábrándozok. Szeretek ábrándozni. Nem szeretek ábrándozni. Nem kellene ábrándozni. De jó.
Pusztítanék. Rombolnék. Gyilkolnék. Nincs mit. Nincs kit. Nincs miért. Nincs semmi. Semmi van.
Tegyük fel, hogy. Ne tegyük fel. Vegyük le. Ne vegyük le. Dobjuk ki. Törjük szét. Rakjuk össze.
Vagy. Vagyok. Vagyunk. Voltunk. Voltam. Voltál.
Felröppen egy kismadár. Elhessentem. Fészket rak. Elhessentem. Tojást tojik. Összetöröm. Szomorú. Én is.
Jó így. Nem jó így. Jó lesz. Nem lesz jó. Jó volt. Jó volna. Jó éjszakát.
Üvöltök. Csöndben maradok. Halkulok. Üvöltök.
Öljetek meg. Minek? Élek. Minek? Meghalok. Minek? 
Minden nap meghalok. Feltámadok. Élek. Meghalok. Meghalok, hogy élhessek. Meghalok, hogy élhess.
Minek? Minek? Minek?
A lényeg hogy élsz. Úgy, ahogy. A lényeg, hogy élek. Úgy, ahogy. A lényeg, hogy úgy, ahogy.
Egyedül vagyok. Nem vagyok egyedül. Egyedül vagyunk. Egyedül vagyunk.

"Itt járt egy ember és nem csinált
Semmit, csak egyszer egy kurva nagy hibát.
Zengett a bezzeg, s a lett volna, ha.."

 - Lestat naplója -

Megjegyzések

Megjegyzés küldése