Önéletrajz.doc


Kérdések…hmmm…válaszok nélkül. Kérdések, amelyek rég a múlt homályába vesztek és már senki sem tudja ki tette fel őket…régen, valaha…Ki tudja, talán Én? Meglehet, már magam sem emlékszem. És vajon kihez intéztem őket? Nem is tudom, nem is érdekel… De várjunk csak, megvan! Igen, már emlékszem, emlékszem…Áh, hagyjuk, inkább iszom egy kávét. De nem, nem lehet, leszoktam róla, mint ahogyan sok minden másról is, új életet kezdtem, de hanyadjára? Akkor  rágyújtok egy cigire, egy Cigire, ami  majd jót tesz, igen, biztosan…. Mire elszívom jobban leszek, tudom, már érzem is.  Büszke vagyok, elégedett, én mindent jól csináltam  de pszt Kávé, ezt nem árulhatod el senkinek, ahogy azt sem hogy megittalak, már megint. Na igen, újra  elégett az a rohadt Cigi és én alig szívtam belőle, de nem baj, legalább a Csikk látszik a Hamusban…

Megjegyzések