Kíváncsiság

Újra itt a lehetőség... Még csak karnyújtásnyira sincs... Senki nem tudná meg... Érzem is a vibrálást... Igen, azt a különös vibrálást, ami ilyenkor mindig elfog. Kutatni más fejében, boncolgatni a lelkivilágát, belepillantani a titkaiba. Az emberek annyira nem figyelnek oda magukra. Ha titkuk van inkább leragasztják a szájukat, amiből mindenki tudja, hogy neki bizony van egy titka. Kémkedni, lesni másokat nem bűn, igaz? Nem teszek semmi törvénybe ütközőt, az ő hibája, hogy nem vigyázott a saját titkára. Nem az én hibám, hogy az arcára írta a titkát, én csak megragadtam az alkalmat hogy leolvassam. Igaz? Nem vagyok ettől rossz ember. Hiszen jókor voltam jó helyen. nem csináltam én semmit, csak gyűjtöttem a tudást. Nem az én bűnöm, hogy bármit ki tudok olvasni a másik fejéből. A tudás hatalom, és annyira nem tudok élni ezzel a hatalommal. Nem való ez az én kezembe. Nem számít. Küzdjél csak. Te is tudod, hogy sosem fogsz tudni leszokni róla.Gyerünk, csináld csak. Megtettük már ezerszer. Olyan jó volna újra... Csak egy kicsit...
Lestat, verd ki a fejedből..

A kíváncsiság nem bűn, de a ha nem vigyázunk, bajt hozhat ránk.

 - Lestat naplója - 

Megjegyzések