Dilemma

Mit tennél ha tudnád, mire megy ki a játék?

MásValaki Problémája, mondanák a bölcsek. Hiszen már nem érdeklem, én miért törődök vele? Csak két ember vagyunk, akik már nem ismerik egymást. A barát az első, azt mondják, egy barátnak mindent szabad. Hol van az az erkölcsi korlát, amikor már nem bírom tétlenül nézni a dolgokat? Hol van az a pillanat, amikor megállj mondok azokra a dolgokra, amik nem rám tartoznak? Tud ő vigyázni magára. Persze, megtanítottam az életre. Kemény, és nem megérdemelt lecke voltam, és csak reménykedek benne, hogy boldog lesz. Most annak tűnik. Látom, azokat a jeleket, amiket régen. Látom azokat a dolgokat, amiket régen, és mégis tudom, hogy az egész illúzió. Ne higgy az emberekben. Mind csak ARRA hajt, te is tudod. Hisz védtelen vagy és gyönge, és van aki ezt nyugodtan ki is használja a maga céljaiért. Mit tennél most? Az én hibám, hogy kihasználhatják? Azt hiszem, igen. Helyre kellene hoznom. Mégis mit? Mégis hogyan? Mondjam meg neki arcból arcba? Hiszen Őt sem érdekli a mondanivalóm. Talán még időben felismeri, mire megy ki a játék, mielőtt újra összetörik a szívét.

Egy barátnak mindent szabad. A barát az első. És igen, lehet, hogy most egy barátom alá vágtam, de egyszer TE is a barátom voltál, és megérdemelsz ennyit. Leróttam a tartozásom. Legyél boldog valaki mással, de vigyázz Édes, a világ veszélyes, ismerdd fel az emberek céljait, mielőtt túl késő lesz.

- Lestat naplója -

Megjegyzések