Tárgyak, emlékek, lelkek v.2

Decemberben eltűnt a cigarettatöltőm egyik alkatrésze.

Az eredeti alkatrész még tavaly nyáron tört össze, utána én faragtam egyet magamnak. Lévén egy fél centiméter átmérőjű pálcáról van szó, keserves és hosszú munka volt. Kifaragni, méretre vágni, lecsiszolni. Órákban tudnám mérni, hogy mennyi idő volt megcsinálni. Hiába csak egy vacak kis pálca volt, de mégis a kezem munkája. Jobban működött mint a gyári, fém alkatrész.

Alig tíz perccel ezelőtt, majdnem fél évvel az eltűnése után megtaláltam. Az ablakban volt. Abban az ablakban, ami decemberben már nem is volt rendesen kinyitva. Március eleje óta rengetegszer volt nyitva és sosem láttam ott. Most kinyitottam és egyszerűen csak ott volt. A remek szigetelésnek köszönhető vizes penészhalom közepén feküdt, szárazan és egy apró folt nélkül. Az eltévedt lélekdarab hazaért, ideje nevet kapnia.

Mágia nem létezik...

- Lestat naplója -

Megjegyzések