Mizu...

Gondolom sokakat kiver a víz, a hányinger kerülget, és az enyhe rosszullét ellen gyorsan bevesznek valamit, amikor meghallják ezt a szót: mizu. Na ezzel én is pontosan így vagyok.

Ha esetleg valaki nem ismerné fel ennyiből, miszter félig gránátos kémiaelem remekbe erőltetett trágyájáról van szó. De honnan is indult ez az egész?

Csak azt tudom, hogy még pár évvel ezelőtt volt egy tehetséges underground rapper, valami Fluorid nevű fazon, akinek a zenéjétől padlót fogott a fél társadalom. És nem azért, mert messziről bűzlött. Barátunk 16 évesen (!) megnyerte az Animal Cannibals tehetségkutatóját. Vegyük például a következő dalt:

A parázs mélyén

Hogy miért ezt a számot emeltem ki, majd a későbbiekben ki fog derülni. Tehát itt van ez a fiatal egy rakat hasonló számmal egy albumon, teljesen korrektül látja a világot. Idézném is:

"Szépen lassan szól a zajban, kézzel megfoghatatlan
De hallod, érzed, látod és nyomokat hagy az agyban
Ami ócska volt elhagytam, sorokat sorba raktam
Ez olyan mint a média, csak nem úszik a szarban"


És nézzük, most mi a helyzet.
Meglátogattam tisztelt művész úr honlapját. Gondoltam beszerzem még a régi, jó számokat, nosztalgiából (na meg ha véletlen összehozna vele a sors, legyen mit a képébe vágnom, hogy ébresztő - bár ez a tévelygés már megbocsájthatatlan egy életre). Plusz, régebben ingyen hozzá lehetett jutni egy-két számhoz az oldaláról. Most nem foglalkoznék az ocsmány desingnal és a fent lévő trágya mennyiségével.

Az első, ami kiszúrja a szemet, hogy a honlap átalakítás alatt áll. Naná, fél napig kereshetsz rajta egy vendégkönyv nevű opciót. Nincs.
A letöltések elég szembeötlőek, és valahol az oldal mélyén ott is van az érték. Csak épp nem tör felfelé, mint az ásványvíz. Viszont, itt jön a csavar, le akarnál tölteni valamit, és mit kapsz eredményül? Igen, 404 Error, a tartalom nem található.

Youtubeon még fellelhető pár darab, de az ürülék annyira belepte már ezeket, hogy még a Google sem hoz rá releváns találatokat.


Mindenki nagy karriert jósolt neki. És mi lett belőle? "Művész"-nevet váltott és leállt legózni egy espé nevű díszfasszal.
Persze, lehet azzal jönni, hogy a tízéves kis picsáknak ez kell, de könyörgöm, csodálkozunk, hogy az embereknek elkezd ízleni a szar, amikor már több éve nincs más az étlapon?


És hogy az anno nyertes dalt idézzem így a végére:
"Elítélhet bárki, de én eltérek a szabványtól"

Tényleg?!

Megjegyzések