Az elsőtől az utolsóig

Nem számoltam, de körülbelül 14-szer írtam át ezt a postot, az első betűtől az utolsóig, de valahogy sosem sikerült megírnom. Lassan két hete kínlódok vele, szóval most először kitörlöm az egészet, és leírom egy lélegzettel, és olyan lesz, amilyen:D

Újfent eltelt egy év. A napokat sosem tudtam számolni, valahogy összefolynak, és 8-12-e körül szoktam rádöbbenni, hogy már új hónapot számlálunk. Pedig nincs okom panaszra, nem unatkozok. Vannak barátaim, van barátnőm, van hobbim, lefoglalom magam, és az események jönnek és jönnek.

Tavaly ilyen tájban született a húgom, Attila. Igazából Orsi, de én eldöntöttem, hogy Attila lesz, és később sem zavartak olyan apróságok, hogy lány. Két hét híján, 20 év van közöttünk. A mondás szerint az apja is lehetnék, de nincs hozzá türelmem. Még nincs türelmem gyereket nevelni, és ilyen korban azt hiszem, ez természetes.

Ugyanebben az időben találkoztam egy lánnyal, aki fél éven keresztül a barátnőmnek hívtam. Hogy mégis mit láttam benne? A mai napig sokan kérdezik, és azóta sem adta rá őszinte választ. Hogy miért? Azért mert a válasz kegyetlen és nem méltó hozzám. Most elmondom, mert megígértem magamnak hogy végig őszinte leszek, és kiterítem a rejtett lapokat is. Nos, kedves Vanda, azt szerettem benned, hogy enyhíteni tudtad mindazt a fájdalmat és keserűséget, amit az előző exem okozott. Megmutattad, hogy a magam módján, de tudok még szeretni lányt. Ennyi kötött hozzád. Hogy ezt most hogyan éled meg, az már a te dolgod.

Alvezére lettem egy klánnak, egy internetes játékon, amit már 7.5 éve kisebb-nagyobb megszakításokkal játszok. A vezérem, Zuzu a barátjának és bizalmasának tart, és nem kell mondanom, ez kölcsönös. Mindenki bántja és sértegeti a "kockákat" miszerint semmi szoc. életük meg satöbbi, nos én egy élő példa vagyok, arra, hogy lehet mértékkel is játszani, és az RPG, ill. hasonló játékoknál nem a leveláp, hanem a társaság a lényeg. A klán egyébként most éli az eddigi legsúlyosabb válságát, Zuzu bejelentette, hogy abbahagyja a játékot, valószínű, hogy megöröklöm a trónját, viszont a srácokat fel kell rázni, és össze kell fogni, mielőtt széthullunk. A http://larkinor.index.hu/ nevű játékról van szó, akit érdekel.

Fél év múlva találkoztam egy másik lánnyal. Ez a mondat bizonyos szempontból nem igaz, de ha megszervezett találkozóról van szó, akkor helytálló. Az illető hölgy egy vadóc goth, és talán nem kell mondanom, hogy okozója volt pár féltékenységi rohamnak. Belegondolva, melyik ember hagyná a párját éjszaka egy ellentétes neművel sétálni, amikor tudja, hogy milyen jól kijönnek? Nos, én például igen. Tudjátok minden emberben van egy egészséges féltékenység, de ha nagyobb, mint a bizalom, akkor ideje átgondolni a kapcsolatokat. Én sosem voltam féltékeny, sosem gondoltam rá, hogy lehet, hogy... Én nemes egyszerűséggel Tudtam, hogy a drágáim mikor és kivel feküdtek félre. Ennyit a bizalomról... Mindegy, amit ki akartam hozni, hogy a nyaram ezekkel a (heti egy) éjszakai sétákkal telt, egyébként bezárva gubbasztottam a nőm lakásába. Őrjítő úgy tölteni a nyarat, hogy semmit sem csinálsz? Az... Egy idő után már csak azt vártam, hogy mikor mehetek haza, mert otthon vár valaki, akivel hajnalig, reggeli tudok beszélgetni, és jól érzem magam vele. Talán ez volt a vég kezdete. A többi egyenesen következik, az akkori nőmmel szakítottam, és útközben beleszerettem Rékába. Most töltöttük a fél évet, és remekül érezzük egymást.

Most 21 vagyok. Az a bizonyos nagybötűs Élet nem várt tovább, és elkapott. Munkát keresek. Nem mondom, hogy jószántanból, de valamit enni is kell. Ez van, szívás... Fizikai állapotom erősen kérdéses, irodai munkához nincs végzettségem, szalagmunkán meg elalszok. Halleluja, szép remények. Hogy lesz-e belőlem valami már magamtól se merem megkérdezni.

Kb fél órája üldögélek, és olvasgatok. Olvasom, mit pötyögtem le alig 10 perc alatt, javítgatom az elgépeléseket. 4-5-ször futottam már át, de a mondanivalóját még most sem tudom. Egyáltalán minek kezdtem bele ebbe a postba? Azt hiszem ki kéne törölni és újra írni, az első naptól az utolsóig...

- Lestat naplója -

Megjegyzések

  1. Szerintem csak elmesélni szeretnéd a történeted valakinek az elejétől a végéig. Azt, hogy miért, igazából Te tudhatod. lehet csak kiadni magadból, lehet egy megértő szóért...Nem tudom, de szerintem ezért írtad.Mondd ha tévedek.:)
    üdv, darkhero

    VálaszTörlés
  2. Nem, tényleg igazat mondtam, lövésem sincs, hogy miről akart szólni ez a post. Összegzés az évről, emlékek random sodrása,vagy csak egy depresszióval kezdődő nap csúcspontja? Nem tudom... Mindenesetre valahogy megkönnyebbültem, a napokban várható újabb post, ha kitart az az állapot.

    Köszönöm Xir:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése