fall away

Kapcsolódó kép






-na és történt valami érdekes tegnap?
-huh hát.. nyugi lesz mit bevételezni, nem igen haladtunk nélküled.


-ja és felmondtunk.
Látom ahogyan a zsebébe nyúl. Kapkodva kivesz egy cigarettát a dobozból. Elejti.
- Meggyújtod nekem?
Meggyújtom. Ideges. Megremegnek a szempillái. Az összes izom ar acrában egyszerre rándul meg. El akar tűnni. Az aurája megremeg. Foltokban borítja el az agyát a keserű köd és nem szól. Napokig. A sziahogyvagyok megmaradtak nyilvánvalóan és a rendeljünkegypizzáthagyfájjonnak is van még érdemi mondanivalója, de nem beszél.
Próbálom. Napokig. Ha nem hát nem. Nem ilyen vagyok, persze, hogy nem hagyom abba.


Hiányozni fogunk neki. Minden más lesz, más és ő az állandóságot szereti. Miért aznap amikor ő nem volt? Nem beszélhetnénk meg? Megbeszéltük...

NAPKITÖRÉS.

Szilánkokra törtem az apró, felszínes, egyszerű, 7pecséttel lelakatolt álomvilágát.
Azzal, hogy túlságosan megszerettem. Megszerettük egymást.
A királynő és a legmegbecsültebb alattvaló - hisz így nevezte magát vagy mint első számú tisztem, ahogyan én hívtam.
Érvágások. Szar dobálás oda vissza. Aztán nap végén egy ölelés és egy gyereátkávézni.
Megnyugodott. Én is.
Amikor utoljára léptem ki az ajtón éreztem a szabadság ízét a számban, ahogyan ijedt halakként oszlanak szerte a vállamról a súlyos kövek. Hogy nincs több anyázás, pénzügy, bobibaszdmeg és társai. Kiléptem a komfortzónámból, hogy jót tegyek magamnak és mégis visszanyalt a fagyi. Teltek a napok, a hetek. Nevetséges ajánlatok, bunkó, alattomos emberek.

NAPFOGYATKOZÁS

A totális összeomlás.
- Aj képzeld jelentkeztem pre-audit pozira és felvettek!
Oh fene. Szemeztem azzal az állással én is.. de hát már rég nem használom az angolom. Nem szeretnék beégni,hogy öööö áááöö hávárjú? . Whatever.
Nyalogatom itthon a sebeim. Kapok hideget, meleget. Sírd már ki magad baszd meg!
Gyorsan összeszedem magam... letöltök pár bőgős filmet és jó lesz, aztán majd lesz, ami lesz.
Eszembe jut mami. Elpocsolyásodik a szemem... eszeveszettül szégyenlem magam.
Vajon leszidna? Vagy megsimítaná a hátam, hogy jaj fiam minden rendben lesz, talpraesett kislyány vagy...Na ne sírj már, ölelj meg.. de ne sokáig... meg amúgy is ez a parfüm illat.
Hiányzik.
Most meg itt vagyok a gödör legalján és rohadtul nem találok még csak egy olyat sem, ami hasonlítana egy indára, hogy meglegyen a remény arra, hogy valahogyan felmászok. Nem beszélve arról, hogy az alja iszap és ingovány.
A távolból hallok valamit... valami.. gyeregyere nem lesz gond. Csak a képzeletem játszik.
Ismét csak telnek a napok... figyu kiscsillag... ettől lejjebb már nem nagyon van, most már igazán megpróbálhatod. A fejembe húzom a takarót.
Hagyjatok.

Összeeszkábálok egy ingliscévét három nap alatt... nem azért, mert olyan lassan írok csak bah... hagyjatok. De ez nagyon ciki lesz. Hát én már nem beszélek a whaaaadaaaapbro és a hestegicmin kívül. Behívnak.
Jajdeszuper,majd hívunk. Nem hívnak. Várok. Süllyedek az iszapban. Méghogy nincs lejjebb.
Hívnak. Ö gyere már be újra. Úgy érezem magam, mint 2008ban, mikor a vakbelemtől szabadítottak meg.. ö gyere már be újra egy ultrahangra. Nem sülhet ki belőle jó.
Jajdeszuper, majd hívunk. Á túl kedvesek voltak. De hívnak.

ÚJHOLD

Klassz emberek, klassz csapat, klassz hely. Am i fcking dreaming?
Anya büszke, tesó büszke, barátok büszkék. Én pedig még mindig szégyenlem magam.
Hogy a fenébe lehet valaki ennyire kishitű?
Klassz trainerek, klassz csoport társak, klassz atmoszféra. Am i fcking dreaming?
A trainerek dícsérnek, a teamleadem örül én meg folyok bele a kanapéba.
Mikor is dícsértek meg utoljára? Mikor ir dícsértél meg utoljára bárkit?
Igyekszem.
Igyekszem helyrehozni azt az elvesztegetett két hónapot az életemből, amit másra is fordíthattam volna. Struccpolitika.

Jóban lenni önmagaddal. Kell, hogy ilyen is legyen.
Kell, hogy ülj a Dunaparton egy rég nem látott baráttal. Meredni a vízre, beszélgetni...beszélgetni az elhanyagoltakkal, az elmaradottakkal.
Kell, hogy az agyadban ülő kártyást néha jól pofán baszd, amikor mindig csak rossz lapokat oszt. Kell, hogy legyen egy indok amiért élni akarsz..még akkor is ha nem akarsz.

MOTIVÁCIÓS HULLÁM

ez működött valaha is?


Megjegyzések