Kaland nélkül



1             Semmi inzultáció, csak puszta tények.
2             Semmi elégedettség vagy bármi egyéb, amiért neked rossz.
3             Elcsodálkozás, amiért majdnem 2 év után ezt így.
4             A mágia csodákra képes.
5             Még mindig szeretem a szar szóvicceket.
6             Szükségem lett volna némi ihletre, de akkor egy éven belül nem kapsz választ.
7             Igazából nem feltétlenül érzem szükségét,hogy válaszoljak.
8             De megteszem, mert így illik.
9             Ahogyan az utcán köszönni is illik.
10           Hiszen Wolf is megtette.
11           3 év után is.
12           Meglepődtem.
13           Vissza a tárgyra.
14           Egyszer talán említettem,hogy nem az a legrosszabb, ha valaki szeret vagy utál.
15           A semlegesség.
16           Az a gyilkos.
17           Leülnék veled egy sörre.
18           Beszélgethetnénk nagy semmi dolgokról.
19           Vagy tükrökről.
20           Sírhatnál is.       
21           Talán megvigasztalnálak.
22           De nem tudlak sajnálni.
23           Nem azért, mert egy rohadt önző szemét állat vagyok.
24           És te sem vagy sajnos elég szörny.
25           Csak szimplán érdektelen.
26           Semmi hasznom a gyűlöletből.
27           Vagyis de, de az irántad érzett gyűlöletem csak neked árthat.
28           Viszont nem utállak, miért bántsalak?
29           Boldog vagyok.
30           És félreértettél.
31           Őt sem utálom, tudod nagyon jól.
32           Nem nektek szólt.
33           Csak a vérednek.
34           Az egyik fele.
35           Bár lenne bennem valami elégedettség érzés.
36           Nincs.
37           Szétnézek ebben a városban.
38           Mindenkin maszk.
39           Vagy ülnek rajta.
40           Vagy ül valakin.
41           Ezek még nálad is rosszabbak.
42           De én… én már itthon vagyok.
43           Megtaláltam a helyem.
44           Vele.
45           Velük.
46           Nem haragszom.
47           Veheted úgy is, hogy bocsánatkérés elfogadva.
48           De mindez már nem számít.
49           Mert itthon vagyok.
50           Boldog vagyok.


Megjegyzések