Lélegzet

Egy. Érzés.
Kettő. Értelem
Három. Csendesség.
Négy. Üresség.
Öt. Zúgás.
Hat. Robajlás.
Hét. Bátorság
Nyolc . Dobbanás.
Kilenc. Zuhanás.
Tíz. Érkezés.

Zsibbadt kezeim a lapokon. Ismerem mind, láttam, használtam. Nem tudom, mikor, azt sem, miért. Pörgetem, megállok, olvasom, pörgetem. Én írtam ezeket? Nem emlékszem. Nem számít. Léteznek, létezem.

Ahogy a fuldokló emelkedik fel a víz alól, olyan érzést most újra itt ülni. Másfél év írásait visszaadni? Miért ne? Mit sem számít már ki látja. Bevégeztetett. Árnyak közt és pirulva létezni mit ér? Akkor megéltem, utána kiírtam, később elástam, és most előásom. Minden írást akkorra fogok dátumozni, amikor történt. Pörgess, olvass, kutass, és megtalálsz.

"Tudtam, hogy elhagytam valahol a naplómat... Hmm... Kellemes olvasmány volt?"

 - Lestat naplója - 

Megjegyzések